Lid worden

Je kunt je aanmelden door het online inschrijfformulier van de KNVB in te vullen.

Die vind je hier: online aanmeldformulier van de KNVB

Mini pupillen (vanaf 4 jaar) kunnen rechtstreeks aangemeld worden bij de mini coördinator. De mini pupil hoeft nog niet lid te worden van de vereniging. Bij deelname aan de activiteiten moet een klein bedrag contact betaald worden aan de mini coördinator. U kunt contact opnemen met de mini coördinator via 06-50 92 82 48. Kinderen jonger dan 4 jaar kunnen nog geen lid worden.

Spelers van O13 en ouder moeten altijd een pasfoto aanleveren. Dit is nodig voor de controle door de scheidsrechter voordat een officiele wedstrijd begint. De pasfoto kun je op verschillende manieren inleveren:

• digitaal door te mailen naar: [email protected]
  • digitaal door de foto zelf te uploaden in je account op voetbal.nl, of de voetbal.nl app (let er op dat je goed herkenbaar op de foto moet staan)
  • in een envelop met je naam er op. De envelop doe je in de blauwe brievenbus in de ontvangstkamer (in het clubgebouw in de hal aan de linkerzijde. De blauwe brievenbus hangt rechts naast de deur ín de ontvangstkamer)
  • in een envelop en deze op te sturen naar SV Nieuwkoop, t.a.v. Ledenadministratie, Postbus 143, 2420 AC Nieuwkoop

Wij verwachten van alle leden dat ze zich inzetten voor de vereniging. Lees daarom ook ons vrijwilligersbeleid door. Die vind je hier: https://www.svnieuwkoop.nl/476/reglementen---downloads/

Kijk ook naar het normen- en waardenreglement van SV Nieuwkoop. Iedereen moet op de hoogte zijn van onze gedragsregels en zich er ook aan houden.

Intersport Twinsport in Alphen aan den Rijn is kledingleverancier van SV Nieuwkoop. Informatie op de pagina Clubkleding>>

Op onze site kun je ook alle overige informatie vinden. Als je meer wilt weten over zaken die de ledenadministratie aangaan mail dan naar: [email protected].

Ledenadministratie en contributiezaken

Sharmila Steenks