Toernooicommissie

Hallo allemaal, we willen ons graag even aan jullie voorstellen; Wij zijn Patrick Vos en Marco Kruijswijk en wij zijn vanaf dit seizoen de toernooicommissie van sv Nieuwkoop. We zijn allebei nu zeven jaar betrokken bij de vereniging als trainer/coach en zijn allebei lid geweest van de jeugdcommissie. Patrick is coördinator van de meiden en Marco is coördinator geweest van de jeugd tot 10 jaar. Onlangs zijn we gevraagd om de toernooien voor de jeugd te gaan regelen/organiseren, met als hoofddoel weer een eigen sv Nieuwkoop toernooi te gaan organiseren. Daarnaast gaan we ook eventueel op zoek naar toernooien voor onze jeugdteams bij andere verenigingen. Samen zijn we al een paar weken enthousiast bezig met ideeën over hoe we dit allemaal gaan aanpakken. Hopelijk gaan we weer een mooi nieuw seizoen met veel voetbal in de competities én leuke toernooien tegemoet!

De toernooicommissie is te bereiken via het mailadres [email protected]

Leden Toernooicommissie Patrick Vos
  Leon Speek