Contributie

Contributie seizoen 2023-2024

7 t/m 10 jaar € 134,= (zie ook informatie hieronder over jeugdsportfonds)
11 t/m 14 jaar € 164,= (zie ook informatie hieronder over jeugdsportfonds)
15 t/m 18 jaar € 199,= (zie ook informatie hieronder over jeugdsportfonds)
Senioren € 256,= (zie ook informatie hieronder over volwassenenfonds)
7 tegen 7 senioren € 148,=
Oproepleden € 148,=
Niet spelende leden € 49,=

De Algemene ledenvergadering heeft het bestuur gemachtigd, indien nodig, een inflatiecorrectie toe te passen

Op het moment van incasseren is de peildatum van de KNVB 31 december van het voorgaande jaar.

De contributie wordt eind september via automatische incasso geïnd. De leden die geen incasso hebben afgegeven ontvangen een factuur en betalen € 7,50 administratiekosten.

De contributie moet vóór 1 november op de bankrekening van de vereniging zijn bijgeschreven met vermelding van het lidnummer of de naam van de betrokken speler. Het bankrekeningnummer van de vereniging is NL08 RABO 0101300018.

Voor gezinnen met drie of meer (jeugd)leden in de leeftijd van 6 tot en met 18 jaar geldt een kortingsregeling.

Jeugdsportfonds
Heb je een laag inkomen en wil je je kinderen laten sporten? Kijk dan eens op www.jeugdsportfonds.nl. Mogelijk kom je in aanmerking voor ondersteuning uit dit fonds.

Volwassenenfonds Sport & Cultuur
Ben je 18 jaar of ouder en heb je een laag inkomen? In de gemeente Nieuwkoop is het volwassenenfonds Sport & Cultuur actief. Het fonds maakt het mogelijk dat volwassenen met een laag inkomen toch o.a. kunnen sporten. Kijk op: www.volwassenenfonds.nl

Voor meer informatie over zaken die de contributie of de ledenadministratie aangaan dan wel als je nog een factuur wilt ontvangen, mail dan naar:

Ledenadministratie en contributiezaken

Daniëlle Hoogeveen en Sharmila Steenks