E1 boekt dikke winst op CVC Reeuwijk

E-pupillen zaterdag, E1, 2e klasse 04

8 april 2015 18:15

Zelf fluiten

Woensdag 8 april moest de E1 aantreden tegen de grote onbekende in deze competitie. Reeuwijk was de tegenstander en daar hadden de jongens nog niet tegen gespeeld.

Het was niet onopgemerkt gebleven dat dit team langzaamaan omhoog aan het klimmen was in de ranking dus ze hadden geen idee wat er verwacht kon worden...

Zoals het hele seizoen al het geval is was er weer een grote schare supporters op de been. Vaders, moeders en opa's maakten zich ook deze woensdagavond weer op voor een lekker potje voetbal.

Het begin was even aftasten, maar uiteindelijk viel de 1-0 door Norten. Dat was het spreekwoordelijk hek dat van de dam was. De 2-0 volgde snel daarop. Een pass van Tico werd ingeschoten door Norten.  De 3-0 was een afstandsschot van Tico.

Daarop volgde de 3-1 door een corner. De 4-1 was een schot van Tico van de zijkant en de supporters konden niet beoordelen of er uiteindelijk nog iemand aan had gezeten.

De 5-1 maakte Adam door een mooie pass van Noe. En de 6-1 was een subliem hakje van Adam. Toen waren er pas 25 minuten gespeeld en gingen de jongens goedgemutst de kleedkamer in.

De supporters verwachtten de 2e helft natuurlijk weer een doelpuntenshow, maar helaas. Het spel was wat slordiger en de verdediging moest een paar keer alle zeilen bijzetten om een tegendoelpunt te voorkomen.

Complimenten dan ook voor Quinten, Noe en Maurice. en natuurlijk voor Simon die weer het betere vliegwerk liet zien ! Uiteindelijk kwam daar dan nog de 7-1 door Norten en zette Bram de eindstand op 8-1.

Voor een doordeweekse wedstrijd was het publiek zeer tevreden! Scheids René Onderwater bedankt voor het invallen op zo'n korte termijn. Op naar zaterdag, dan is er een uitwedstrijd tegen Sportlust.

De razende reporter :-)