D3 houdt het tot de rust vol

Nieuwkoop JO13-3JM

D-pupillen zaterdag, D3, 5e klasse 09

7 maart 2015 8:30

Na twee weken rust moesten we vandaag weer het veld op om een wedstrijd te spelen. Uitslapen was er niet bij. Om 7.30 uur stond het vertrek naar Kamerik gepland.

Dit is toch wel erg vroeg voor iedereen, zelfs voor de ontvangstcommissie van onze SV. We konden over Noorden want de slagboom moest open zijn. Helaas de boom was dicht maar we beschikken ook over pas om de boom te openen.

Op tijd kwamen we in Kamerik en kon onze gelegenheidscoach Richard de 15 mannen van de D3 de juiste info geven. De mannen waren gebrand op een overwinning en schoten lekker uit de startblokken.

Kans op kans werd er gecreëerd maar de bal wilde er nog niet in. Toen gebeurde het meest vervelende Kamerik maakte uit een counter 1-0.

Jammer mannen doorgaan zo we waren begonnen dan komt het goed. En inderdaad al gauw maakte we 1-1 en dit was verdiend.

Uit een mooie aanval werd ook de 1-2 gemaakt maar helaas dit was in buitenspelpositie dus het feest ging niet door.

In de rust werd er nogmaals verteld dat we lekker bezig waren, volhouden zo.

Helaas bleken de mannen er anders over te denken. Het werd al snel 2-1 voor Kamerik. Toen Kamerik ook nog 3-1 maakte toen onze keeper geblesseerd op de grond lag was het gebeurd.

De moraal was gebroken en Kamerik profiteerde optimaal. De eindstand werd bepaald op 6-1 voor Kamerik.

Na afloop hebben we in Nieuwkoop met allen wat gedronken en wat lekkers gegeten. Volgende week lekker trainen en zaterdag weer een nieuwe wedstrijd.