Het tweede piekt op het juiste moment!

Nieuwkoop 2

Be Fair 2

Mannen zaterdag, 2, 2e klasse/3e klasse 21) winnaar 13 - win nacompetitie

6 juni 2015 13:00

Mark, J. van der

Zaterdag 6 juni 2015 mochten de mannen van Rob van Steijn aantreden voor de finale op neutraal terrein tegen het tweede elftal van Be Fair. Na in de vorige rondes TAVV en Voorschoten'97 te hebben verslagen volgde het ultieme ‘toetje’ voor het sfeerteam.

Om exact 13:00 uur ging de wedstrijd van start en direct was duidelijk dat de 'equipe van Rob van Steijn' de zinnen op promotie had gezet. Er waren nog geen twee minuten nodig om op voorsprong te komen.

Na een lage vrije trap schoot Jasper de 1-0 tegen de touwen. Voor rust tekende het zeer goed en gedisciplineerd spelende Nieuwkoop ook voor de 2-0. Een prachtig krul van Jeffrey belandde achter de doelman van Be Fair.

Vlak na de rust volgde een rode kaart voor de oranjehemden. Dit mocht de pret echter niet drukken, want zelfs met tien man wist Nieuwkoop er nog twee te maken. Een stift over de doelman van Rick zorgde voor de 3-0 en vlak voor het einde tekende Dré ook nog van dichtbij voor de 4-0.

Een zeer effectief Nieuwkoop wint de finale zonder eigenlijk een moment in gevaar te zijn geweest. De ‘jonkies’ laten zien er in de belangrijke wedstrijden ook te staan.

Conclusie: een mooi seizoen afgesloten met een prachtige finale voor zowel spelers als trainer. "Rob, namens het tweede elftal bedankt voor de bewezen diensten". Gelukkig is de oefenmeester er zich ook bewust van het feit dat hij volgend jaar bij Zevenhoven zeker zes punten mist als hij het tweede van Nieuwkoop tegenkomt.

Het tweede elftal bedankt zijn trainer en begeleiders voor het mooie seizoen en hoopt hier volgend jaar een vervolg aan te geven.

Voor een zeer complete fotoreportage van deze wedstrijd kijk je in het foto album van John Kwakkenbos op de Facebook pagina van de club.