Laatste najaarswedstrijd JO10-2G

Rohda '76 JO10-1

8 december 2018 10:00

Zelf fluiten

Wat een mooie voetbaldag, droog met een fris windje, allemaal vrolijke gezichten in de kleedkamer, ouders die liever thuis hadden gebleven met dit weer 😜 en een tegenstander die bij ons nota bene kampioen zou gaan worden 🤣.

Na de gebruikelijke technische bespreking, met een specifieke opdracht voor het team met betrekking tot onze aanvoerder en een belangrijke opdracht voor de aanvoerder, gingen we letterlijk vliegend van start.

De scheids keurde gelijk het eerste tegendoelpunt af👍🏻🤣💪 en na een aantal volgende doelpogingen van de tegenstander waren wij aan de beurt. Noah opende de score, waarna ons team de kansen rook.

Toen Mo een afvallende bal onderschepte en een mooie dieptepass (zoals we met de training oefenen) op Luuk K gaf, was er weer een aanval geboren. Luuk passte op Sanae die geen moment twijfelde en wat mij betreft het mooiste doelpunt tot nu toe dit seizoen scoorde!!!

Precies zoals we afgesproken hadden. Sanae loopt naar het doel, laat haar aanvoerdersband zien, krijgt de bal en scoort. Gelukkig was ze niet thuis gebleven.

De tweede helft met wind mee kregen we nog voldoende kansen voor de andere dames om ook te scoren, maar nu had de keeper geen zin meer om mee te werken en hield alles tegen, totdat er een mooie corner van Jayden voor de voeten van Luuk S viel en hij kon scoren.

Ik heb wel een uitslag gehoord, maar wat mij betreft was dit de beste wedstrijden tot zover én hebben wij drie keer gescoord. De rest is onbelangrijk. Trots op hoeveel jullie in deze drie/ vier maanden hebben geleerd in voetbal en teamprestatie!!!

Groeten, Marco