MO13-1 pakt koppositie en gaat wachtkamer in

Quick Boys MO13-2

Nieuwkoop MO13-1

7 december 2019 8:30

Zaterdag om half 9 de aftrap op een mooi veld 1 te Katwijk tegen Quick Boys. Voor ons de kans om de tweede plek veilig te stellen.

Na een sterk begin van Quick Boys was het in korte tijd twee keer raak voor ons. Daarmee was de toon gezet. We waren de gehele wedstrijd de betere ploeg. Lekker tempo, iedereen ging vol de duels aan. Het was duidelijk dat we wilden winnen. Vlak voor tijd beloonden we ons zelf met de verdiende 3e goal.

7e min: 0-1 Lynn
10e min: 0-2 Lynn
54e min: 0-3 Lynn

We staan weer eerste, maar het is wachten op de wedstrijden van Bernardus en WVC. Het is wel zeker dat de 2e plek ons niet meer kan ontgaan, maar de eerste plek is nog steeds mogelijk.

Ik vraag me soms af of deze meiden wel van deze planeet komen. Sommige voetballen net, anderen voor het eerst op groot veld, maar wat doen jullie het geweldig. Groot compliment voor jullie. Niet alleen voor wat jullie binnen de lijnen doen, maar ook daar buiten. In alles is het een team en het is zo leuk met jullie.

Volgende week gaan we het maar eens vieren (ook een 2e plaats mag je best vieren) na de oefenwedstrijd tegen Sportlust. Thuis om 13.30 uur, dus kom gezellig kijken naar dit leuke stel meiden!