Sterke MO15-2 verliest nipt van ARC

Regio Cup Groep 2 06

5 juni 2021 10:00

T.A.M. Wijfjes

Vandaag was het dan zo ver. Een echt potje tegen een andere club.

Tja en wat zie je dan op het veld?

Een team wat er duidelijk zin in had. Strijd en goed voetbal, maar zeker ook veel plezier.

Een iets beter ARC in de eerste helft maar een duidelijk veel beter Nieuwkoop in het 2e deel. Ook vaste clubwatcher Aart was onder de indruk, aangezien in de competitie nog met 7-2 van deze meiden was verloren.

De velen kansen gingen er helaas niet in deze ochtend. Het zat wat dat betreft ook echt niet mee. Ook niet tijdens ons slotoffensief na de goed uitgespeelde 0-1. In de laatste seconden kwam een afstandschot van Nöelle nog op de paal.

Helaas geen verdiend punt, maar wel twee tevreden trainers. Alleen maar positieve dingen gezien en kleine verbeterpunten. Hard gewerkt en goed gespeeld meiden!