MO15-2 wint felle wedstrijd tegen Alphia

Regio Cup Groep 2 06

19 juni 2021 12:45

Jong, R. de

Zaterdag 19 juni de wedstrijd tegen het Oranje van Alphia dus waren we gekleed in ons zwarte uittenue toen om 13 uur de bal aan het rollen ging.

Het werd een fel potje met een aantal nare tikjes en met name een verbaal zeer aanwezig Alphia richting tegenstander en scheidsrechter. We bleven zelf gewoon lekker voetballen en creëerden de nodige kansen waarvan er twee door Thirza fraai werden afgemaakt en Esra maakte met de 3-0 een einde aan de hoop bij onze tegenstander. Het werd nog wel 3-1 vlak voor tijd.

Het compliment van de scheidsrechter na afloop was mooi. We hebben niet gereageerd op de overtredingen, het praten en schelden door deze tegenstander.

Het beste antwoord was zelf gewoon leuk en goed voetballen. Het percentage kansen benutten moet nog wel omhoog en het raken van de paal door Lynn zal toch wel een keer ophouden, toch? Ronald, bedankt voor het fluiten en het compliment na afloop. We hopen dat je volgend seizoen bij ons weer leukere wedstrijden mag fluiten.

Volgend weekend een drukke agenda. Zaterdag uit tegen Alphense Boys ( boys? ) en zondag het NK in Valkenswaard.