Nieuwkoop 4 verslaat Siveo '60

3474KK
ZEGVELD
tel. 0348-691715

Vandaag  stond de derde bekerwedstrijd op het programma uit tegen Siveo 3. Om 12.30 uur werd er afgetrapt met een heerlijk zonnetje boven het veld. Ook nu waren er weer supporters mee gekomen vanaf Nieuwkoop en de meeste waren op de fiets.

Voor de wedstrijd werden de mannen door Aart uitgenodigd om na afloop in de nieuwkoopse kantine wat te komen drinken. Hij vierde dat hij 25 jaar in de jeugd commissie zit en dat is niet niks.  Aart van harte gefeliciteerd met dit jubileum en bedankt voor de drankjes. Over de wedstrijd kunnen we kort zijn vandaag. Het was de wedstrijd van de gemiste kansen. Paal, lat en een keeper die de nodige ballen stopte maar er waren ook spelers die scherpte misten. Zelfs voor een leeg doel kan je naast schieten. Maar er waren ook een aantal fraaie momenten te zien waarin er goed werd gecombineerd met elkaar. Als je na een 1-1 rust stand uiteindelijk met een 1-4 winst van het veld stapt kan je daar alleen maar blij mee zijn en dat waren we gelukkig allemaal.

De doelpunten makers van vandaag; Jimmy 2x en Roan en Mike ieder 1x