MO15-1 kampioen na zege tegen Jodan Boys

2806HC
GOUDA
tel. 0182-517576

Na de teleurstelling van vorige week gingen we met vertrouwen op weg naar Gouda voor onze kampioenwedstrijd tegen Jodan Boys.

Minder zenuwen dan vorige week en dat was op het veld meteen duidelijk. Eenrichtingsverkeer richting de keepster van Jodan Boys.
Direct een paar kansen en een hoog tempo wat achterin bij de tegenstandster voor veel onrust zorgde.
Corners zijn dit seizoen een belangrijk wapen gebleken omdat we voor de goal vaak goed reageren. Maar dit keer deed Myrthe het gewoon zelf. De bal ging bij de 2e paal het netje in 0-1.

Daarna viel een corner nog bovenop de lat. 0-2 werd het na een goede aanval over links, waarna Esra met een goede pass Thirza vrij voor de keepster zette. 0-3 werd het ook nog. Iedereen dacht dat Patrycja de bal binnen kopte net voor de doellijn. Kennen jullie Maradona nog? De MO15-1 heeft de hand van Patrycja 👋 Na de rust ging de Oranje machine gewoon door richting het doel van de goede keepster van JB. Deze ploeg had in 9 wedstrijden nog maar 9 goals tegen gekregen. Daar kwamen er uiteindelijk vandaag 5 bij. Esra en Thirza brachten de eindstand na mooie individuele acties op 0-5.

En toen was daar het laatste fluitsignaal en was de ontlading groot.
Juichen
Tranen
Zingen
Kampioen foto's
Gezang van het Legioen ( ouders die veel herrie maken )
Kampioenshirts van Knipsalon Sandra
Bloemen van Bloemenhuis Pietersen
Bekers van De Koning Catering & Events
Oranje rook bij aankomst
Chocolade medailles
Champagne
Taart
Patat
Dansen op de stoelen
Champagne douche
Confetti
Plakkende vloer
Mooie woorden van ons bestuur
Feest Feest Feest

Meiden wat een mooie seizoen. Zowel voor als na de winterstop is er goed gevoetbald. Weinig tegengoals en veel doelpunten. Maar het belangrijkste is dat het zo gezellig is. Zoals ik al zei. Ik kan nog steeds niet wennen aan "vrouwtje" ipv "mannetje" maar aan jullie kan ik wel wennen hoor. 😀
Alle ouders bedankt voor dit mooie feestje. Nog paar weken trainen en hopelijk nog wat oefenwedstrijden spelen dus jullie zijn nog niet van ons af.