E3 komt los in de tweede helft

Nieuwkoop JO11-3JM

E-pupillen, E3, Groep 5 04

12 oktober 2013 9:00

We vertrokken keurig op tijd naar Alphen om daar tegen Alphia E3 te spelen. Er was tijd over om de antwoorden van het meegekregen huiswerk te bespreken. Erg leuk om te zien hoe de meeste spelers dit vol enthousiasme hebben gedaan. Uitstekend.

We begonnen erg sterk aan de wedstrijd. Vooral de verdediging hield kranig stand. Jaap stopte weer een paar fraaie schoten op zijn doel . Maik was vandaag niet te passeren. Samen met Quinten zorgden ze voor de nodige rust achterin.

Na 20 minuten was het Bram die het eerste doelpunt maakte.

In de tweede helft hadden we afgesproken wat verder van ons doel af te spelen. Dat resulteerde meteen in een doelpunt van Indy. Daarna kwam de Lars Broekhof Show. Binnen 5 minuten maakte hij een hattrick.

De tegenstander kon nog iets terug doen en maakte de 1-5 en hoopte nog op een wonder.

Bram maakte kort hierop de 1-6 en daarna was het Norten zijn beurt. Met twee doelpunten (waaronder een zeer fraaie stiftbal) werd de einduitslag 1-8.

Het was een zeer aantrekkelijke wedstrijd, waarin met enorm veel belevenis en plezier werd gevoetbald. Een genot om naar te kijken.

Volgende week gaan we naar Alphense Boys om daar vriendschappelijk tegen hun E4 te voetballen. De week daarop gaan we een strandtraining houden om de teamspirit verder te vergroten.

De trotste trainer