F1 speelt als hecht collectief en loopt over van enthousiasme

ASW F1

F-pupillen zaterdag, F1, 3e klasse 7

2 november 2013 11:00

De F1 van SV Nieuwkoop mocht zaterdag 2 november hun 1ste competitie wedstrijd spelen tegen ASW (Waddinxveen). Beide teams begonnen vol enthousiasme de wedstrijd, maar al snel scoorde Waddinxveen de 1ste goal.

Niet heel lang erna kwam na een prachtig samenspel het 1ste doelpunt van Nieuwkoop. Deze voltreffer kwam van Yoran.

De tegenstander ging erg in de verdediging spelen en Nieuwkoop speelde een prachtig samenspel, maar helaas wilde het 2e doelpunt niet lukken.

De 2de helft volgde en Waddinxveen maakt al snel een doelpunt en bleef meer aanvallend spelen dan de 1ste helft. Een paar missers waren de pech voor Nieuwkoop en Waddinxveen nam de overhand en scoorde nog 3 maal.

Nog een laatste voorzet van Daan, maar helaas Pieter kreeg de bal er net niet in. De eindstand werd 5 - 1.

De F1 van Nieuwkoop is een enthousiast en echt team. Het is een plezier om naar deze mannen te kijken en ze worden ook erg enthousiast getraind.

Groeten van een fan van de F1 of ook wel de moeder van Daan