D1 levert weer goede prestatie

Nieuwkoop JO13-1

D-pupillen zaterdag, D1, 2e klasse 07

18 januari 2014 9:00

Zaterdag 18 januari spelen de mannen van de D1 tegen Alphense boys D4 (E-top).  Roan doet verslag:

"We moesten winnen zei coach Willem. We waren compleet, alleen Yassin's spelerspas was nog niet binnen dus mocht hij niet spelen.= (

We kwamen aan en mochten onder het tribune omkleden. We waren laat dus alles moest snel gebeuren, het omkleden en de warming-up. De wedstrijd begon onze D1 was beter en beloonde dat met 2 mooie doelpunten.

Toen ging AB beter spelen dus kreeg de D1 het zwaar maar wist toch nog een doelpunt te maken. Ruststand 3-0.

Een belangrijk telefoontje Yassin's spelerspas was binnen en mocht dus spelen. We begonnen weer. Nieuwkoop had het best moeilijk maar hield de nul.

Toen maakte de D1 ook nog een mooi doelpunt. 4-0. Een verrassende wissel van coach Willem, Martin op links half. Het ging goed en we maakte de 5-0.

We kwamen in de slotfase van de wedstrijd en Roan kreeg een kans maar werd op zijn hakken getikt dus ging de bal over en een doeltrap die werd onderschept door Robin en nog een aanval, maar de scheids floot af de spelers van de D1 boos maar we hebben gewonnen met 5-0. Tot volgende week tegen ASW D1"

Prima verslag Roan.