E3 heeft deze keer geen geluk

E-pupillen zaterdag, E3, 5e klasse 14

1 februari 2014 10:15

zelf

Na twee fantastische wedstrijden heeft iedereen er weer zin in. Iedereen is er bij behalve Boyd die is nog steeds geblesseerd. Zoals altijd begint de dag in de kleedkamer waar de coach zijn peptalk houdt, de jongens werden op de plekken gezet en wisten wat de opdracht was.

Mike werd weer de aanvoerder omdat hij dat de wedstrijden ervoor heel goed had gedaan.

De wedstrijd begint, het ziet er allemaal goed uit tot dat na een minuut of 10 ROAC de wedstrijd begint over te nemen. Over en weer waren er wat kansen maar geen resultaat. Tot na ongeveer 20 minuten een mooie voorzet kwam die door Indy met een fantastische volley bijna werd binnen geschoten. We kregen weer hoop. Die hoop werd al snel de kop ingedrukt toen ROAC de 0-1 maakte.

Op een of andere manier gingen toen de kopjes hangen. We hebben nog wel een paar goeie kansen gehad. Met Bram alleen op doel af, maar het mocht allemaal niet baten. Het geluk was deze keer niet aan onze zijde.

Uiteindelijk werd ook nog de 0-2 binnen geschoten en was de wedstrijd gespeeld.

Volgende week gaan we er weer voor. Dan is onze tegenstander Zwammerdam en proberen we de punten weer mee naar Nieuwkoop te nemen.

Groet van de razende reporter.