Prima oefenwedstrijd van de E3

11 januari 2014 10:15

Na een enigszins moeilijk verlopen kersttoernooi bij Alphense Boys gingen de mannen de winterstop in. Vorige week zijn we weer begonnen in de zaal samen met de E1, E2 en de F1. Daar zag je dat de batterij weer aardig opgeladen was en dat iedereen weer stond te springen om een wedstrijd.

Van de week hebben we dan ook weer lekker getraind om op zaterdag een oefenwedstrijd te spelen tegen de E2 van SCW in Rijsenhout.

We begonnen sterk en al snel was het 'Branco' Bram die de openingstreffer maakte, snel gevolgd door 'De Tank' Boyd.

Hierna gingen we iets te makkelijk voetballen en kwamen de pass-jes niet zo goed meer aan. Dat resulteerde in een ruststand van 2-2.

Na de rust kreeg Indy 'De Stylist' het op zijn heupen. Zijn ouders zaten nog aan de bar, maar in de tussentijd had hij er al twee ingeschoten. Jaap 'Inspector Gadget' hield er weer een paar fraaie ballen uit, Maik 'De Muur' en Quinten 'De Wolf' hielden het achterin weer goed dicht.

Norten 'De Uil' draaide een paar keer fraai open en zag zijn afstandschot op de lat uiteenspatten. Yoran 'De Beld' deed het als eerstejaars F uitstekend en was de vervanger voor Lars 'Jordan'.

Sem 'Classie' had een een beetje last van zijn teen, maar daar was in het veld niks van te merken en ook hij haalde een dikke voldoende.

Indy gaf zijn uitstekende optreden vandaag extra glans met eerst een hattrick en daarna bracht hij de eindstand op 3-6.

We speelden tegen een prima en gastvrije tegenstander, maar namen toch de zege mee naar Nieuwkoop.

Van de week weer twee keer trainen en dan mogen we weer voor het eggie tegen Woubrugge E2. We kunnen weer flink aan de bak en om 10.15 gaan we van start op ons fraaie sportpark De Dulen.