D1 wint verdiend van Alphense Boys E-top

D-pupillen zaterdag, D1, 2e klasse 07

12 april 2014 11:30

H.J.M. v.d. Jagt

12 April speelt de D1 tegen Alphense Boys E-Top (D4). Met een goede training zou het moeten lukken.

De trainer Willem stampt één zin in de hoofden van de spelers van de D1: “Ik wil niet verliezen!”

Al de spelers waren serieus en begonnen goed. Alphense Boys kreeg een goede kans, maar onze keeper Pluk redde goed. De D1 kreeg ook een paar kansen en daar ging er één van in: 1-0!

Na de rust begon Alphense Boys scherp. Maar tot veel kansen kwam het niet. De D1 kreeg veel kansen en scoorde de 2-0.

De D1 kreeg geen kansen meer en Alphense Boys ook niet. Na 60 minuten was de wedstrijd afgelopen. Een welverdiende 2-0 overwinning.

De komende twee weken heeft de D1 vrij en kan zich gaan op maken voor de wedstrijd tegen ASW uit. Als die wordt gewonnen dan is de kans groot dat coach Willem de keuken in moet om twee taarten te bakken!

Roan