D3 komt neuslengte te kort

D-pupillen, D3, Groep 5 05

6 september 2014 11:30

Sinnige, R.

De eerste bekerwedstrijd van het nieuwe seizoen stond vandaag op het programma. Het werd een waar spektakel met vele goals en  een hattrick van Erik.

Voor de wedstrijd controleerde de scheidsrechter de spelerspassen. Eerst ontbrak er een, maar het kwam toch nog goed. Iedereen die er was kon spelen.

Kay was op vakantie en Steijn had een blessure. De twaalf overige manschappen hadden er zin in, maar het moest nog even wennen. Binnen afzienbare tijd stonden we 2-0 achter.

Wat was dit nou? De mannen werden wat bijgestuurd en langzaam begon het te lopen. Er werd goed druk gezet op de bal en daar was de eerste goal van de D3: 1-2. Nog voor rust werd het 2-2.

In de rust werd de tactiek nog even doorgenomen en de D3 schoot uit de start blokken.

Het werd 3-2, met kans op meer. Kamerik maakte vervolgens 3-3. Jammer, dit was niet nodig. 4-3 voor Nieuwkoop. Ging het dan gebeuren vandaag? Nee hoor, Kamerik maakte 4-4 en zelfs 4-5.

Nog twee minuten te gaan. Alles naar voren en jagen met zijn allen. Een fantastische actie van Rayen en de bal spatte op de lat uiteen. Toen floot de scheidsrechter af.

Goed gespeeld maar geen punten. Maar na afloop wel taart in de kleedkamer! Er was een teamgenoot jarig.