D1 pakt eerste winst tegen Be Fair

Be Fair D2

Nieuwkoop JO13-1

30 augustus 2014 9:30

Nieuwkoop D1 ontpopt zich als een gretige groep. In wedstrijden en tijdens trainingen.

Hans Simmerman en Gerrie Mulder zijn de nieuwe leiders en hebben zich aan de jongens voorgesteld. John van der Sluis is grensrechter (formeel heet dat assistent scheidsrechter). Leuk dat Hans, Gerrie en John de  teambegeleiding compleet maken.

Nieuwkoop D1 bedankt ook Martin Hoekstra die nieuwe warmloopshirts schonk.

Dan de vriendschappelijk wedstrijd tegen Be Fair D2. Iedereen had er veel zin in. Er waren veel mooie aanvallen en fraai samenspel te zien. Maar ook mindere momenten. Dat is een kwestie van wennen. Al met al een leuke en leerzame wedstrijd met een mooie 5-1 overwinning.

“Ook in matches als het voortdurend regent tonen ze zich grote kerels. Het plezier straalt ervan af. Als we zo volhouden krijgen we een leuk seizoen”, zegt trainer-coach Willem Hofstede.