Een glimlach van oor tot oor bij D3

D-pupillen, D3, Groep 5 05

4 oktober 2014 11:45

Jagt, H. v/d

Vandaag alleen maar lachende gezichten langs de lijn bij de D3. Kwam dit omdat het mooi weer was of ging het ergens anders over…

Na het verlies van vorige week moesten we vandaag aantreden tegen CVC Reeuwijk. De wedstrijd begon om 11.45 uur. De zon scheen en weer was er veel publiek. Ikzelf kon helaas niet bij de aftrap aanwezig zijn, maar heb de laatste tien minuten van de wedstrijd nog mee gekregen.

Toen ik langs het veld liep zag ik vele lachende gezichten. Richard vertelde me dat het prima ging. Hij had een glimlach van oor tot oor op zijn gezicht. We gaan winnen vandaag.

Vervolgens liep ik een volgende ouder tegen het lijf. Opnieuw een glimlach van oor tot oor. Mooi veldspel vandaag en we staan voor we gaan winnen hoorde ik hem zeggen.

Opa Van Capel stond ook te glunderen langs de lijn. Een ferme glimlach zelfs, we gaan winnen vandaag! Opa en oma Kas waren er ook. Mooie wedstrijd en ook hier een glimlach van oor tot oor: "Ze gaan winnen hoor!"

Een volgende ouder kwam naar me toe. Wederom een glimlach, we gaan winnen vandaag.

Zo kan ik nog wel even doorgaan maar daar zit u niet op de wachten. Jullie willen wat over de wedstrijd weten maar zoals gemeld daar heb ik weining van meegekregen.

Er werd vandaag met 2-0 gerust en de eindstand werd 3-1. Doelpuntenmakers: Erik, Melle en Rayen.