E2: dikke vette winst, goed gedaan mannen!

TAVV E1

Nieuwkoop JO11-2JM

E-pupillen, E2, Groep 3 18

11 oktober 2014 10:15

Ze waren er klaar voor, de wedstrijd tegen de buren moest en zou gewonnen worden. De wedstrijd begon een paar minuten later omdat we even moesten wachten op een beschikbare scheids.

Pieter was deze keer weer de coach en werd ondersteund door Olav en Max. Er was wederom veel publiek van Nieuwkoopse kant meegekomen, opa, oma's en ouders, neven, allemaal wilden ze de E2 zien winnen. De jongens begonnen de wedstrijd voortvarend en met fantastisch spel, de buitenkanten werden goed benut en het zag er dan ook allemaal prima uit.

Het eerste doelpunt viel uit een voorzet van Noe waarop Norten met een vreemde draai de bal in het doel kreeg. Niet veel later viel het tweede doelpunt Norten kon de bal goed meenemen vanaf de middenlijn en hem prima inschieten. Intussen vond TAVV het wel even genoeg en hoewel onze verdediging prima werk verrichtte en Jop lekkere reddingen had kwamen er toch twee tegendoelpunten waardoor we de rust ingingen met een 2-2 stand.

Even de puntjes op de i en alles doornemen door Pieter en ze begonnen aan de tweede helft. TAVV begon sterk en helaas viel het 3e tegendoelpunt. Niet de koppies laten hangen riep Pieter!  De jongens ging weer aan de slag, het werd een fel potje, Remco viel helaas geblesseerd uit, Noe kreeg een harde bal tegen zijn gezicht en Norten's enkels waren ook flink de pineut.

Maar, ze vochten zich goed terug! Norten nam een rebound van een schot van Lars lekker op zijn slof en de 3-3 was een feit. Sem E. nam de 3-4 voor rekening.  Intussen waren er prima reddingen van Job, Undana heeft weer harde ballen weggekopt en Noe en Remco hadden het achter voor het zeggen. Lars en Sem v. D renden keer op keer over de vleugels en gaven de ballen mooi voor het doel van de tegenstander.

Terwijl het publiek vol smart wachtte op het eindsignaal dachten de Nieuwkoopse mannen er anders over. Noe gaf een knal met een afstandsschot, 3-5.  En Sem E. verraste met een heerlijke bal die over de keeper heen vloog, 3-6.

Het was gelukt waar ze voor gekomen waren, dikke vette winst, goed gedaan mannen!