Kantinecommissie

Alle activiteiten die in de kantine plaatsvinden moet je aan de kantine commissie melden. Bij voorkeur via het contactformulier (selecteer in het formulier ‘kantinebeheer’). Of in dringende gevallen telefonisch, maar dan uitsluitend op maandagavond tussen 19.00 en 20.00 uur op telefoonnummer 571450.

De kantine commissie deelt onder andere het rooster voor de bar- en keukendiensten in. Die diensten zijn ingedeeld in blokken van vier uur. Wil je meedenken en -werken om de kantine nóg leuker te maken, meld je dan aan als commissielid. Dit kun je doen via de clubapp.

De commissie regelt ook de schoonmaak van de kantine en de keuken en de inkoop van dranken en eten- en snoepwaar.

Bestuurslid kantine Jurjen Rozema

Leden kantine commissie Jan Kalk