Nieuwkoop MO17-1 - IFC zit nog in de pijplijn

2 september 2017 19:00

We waren er ontzettend klaar voor vandaag, zaten echt allemaal op één LIJN. Daar was hard aan gewerkt de afgelopen weken. Trainer Leon had de LIJNEN inmiddels goed uitgezet, iedereen kende zijn positie. Conditioneel was er ook hard gewerkt. Beetje LIJNTJES lopen enzo. Werkt altijd.

In grove LIJNEN leek het dus een prima wedstrijddag te worden. Opdracht voor vandaag; houd de LIJN van de afgelopen weken vast. Leon moest het LIJNTJE soms wel wat aanhalen, maar dat is logisch na de vakantie. Gelukkig is de MO17-1 een flexibel leuk team en staan de meiden niet LIJNrecht tegenover elkaar.

Maar, het liep even anders. Om nog onbekende redenen was er iets mis gegaan bij de club en was er geen witte LIJN te zien op veld 2. Moeilijk spelen dan, houd de bal dan maar eens binnen de LIJNEN. En waar is de doelLIJN dan... afgelast dus. Gelukkig kreeg de wedstrijdleiding IFC uit Hendrik Ido Ambacht nog op tijd aan de LIJN om de reis naar Nieuwkoop niet voor niets te maken.

We houden de LIJN van de afgelopen weken maar goed vast; volgende week maar knallen dan!

De wedstrijd zit dus nog in de pijpLIJN...