Nieuwkoop krijgt Valken'68 op bezoek

3 november 2017 9:30

Zaterdag twee thuiswedstrijden voor de selectie. Nieuwkoop 1 neemt het op tegen titelkandidaat Valken’68 en Nieuwkoop 2 ontvangt SVC’08 uit Wassenaar. De JO19-1 gaat op bezoek bij Jodan Boys.

Nieuwkoop 1
Nieuwkoop ontmoet met Valken’68 uit Valkenburg de grootste titelkandidaat van 2C. Toch speelt de ploeg nog niet goed en heeft het twee keer verloren. Vorige week liet het tegen TAVV echter zien over een zeer degelijk team te beschikken. Ook toen speelde Valken’68 niet geweldig, maar het gaf niets weg en scoorde (met name uit standaardsituaties) vier keer.
Nieuwkoop hoeven we natuurlijk niet te waarschuwen, want iedere tegenstander in 2C is sterk. Hopelijk dat Nieuwkoop weer lang in de wedstrijd blijft en ook aanvallend dan een keer kan verrassen.

Nieuwkoop 2
Het tweede elftal ging vorige week wel heel knullig onderuit tegen SEV. Driekwart wedstrijd was het de betere, maar stond het ook al snel op een 3-0 achterstand. Ook in de overige wedstrijden was Nieuwkoop 2 gewoon kansrijk. Tegen SVC’08 moet er gewoon resultaat worden behaald. Deze ploeg staat nog op schootsafstand. Twee keer drie kwartier volle bak is vereist. Het tweede start om 12.00 uur.

JO19-1
De JO19-1 heeft vorige week vertrouwen getankt. Ook zaterdag heeft de ploeg mogelijkheden. Tegenstander Jodan Boys is heel wisselvallig. Vertrouwen op de organisatie en geen gekke dingen doen. Wat zou het leuk zijn om in Gouda een overwinning te pakken en echt een stapje op de ranglijst te maken. Tegen CVC Reeuwijk zagen jullie dat alles mogelijk is.