JO8-1 winterkampioen!

13 december 2017 10:30

De eerste SV Nieuwkoop-kampioen van dit seizoen is een feit. De JO8-1 is winterkampioen in de 2e klasse geworden, en hoe!!

Het team van allemaal 7 jarige toppers heeft alle wedstrijden gewonnen tot nu toe. In de 11 competitiewedstrijden werden maar liefst 166 doelpunten gescoord. Ook in de beker doen ze het geweldig en zijn een ronde verder, na alle wedstrijden in hun poule te hebben gewonnen. En ook hier werd er lustig gescoord, door 41 keer het net te vinden. In de volgende ronde wacht de eerste proefmeting met een 1e klasser.

Dit hebben we natuurlijk gevierd met zijn allen en hebben de jongens een mooie beker in ontvangst mogen nemen.

Ot, Nout, Bilal, Dilan, Marijn, Jeroen, Daan en Twan ga zo door.