Koos van Zoest neemt afscheid

13 december 2017 10:00

In goed overleg is besloten om aan het einde van seizoen 2017/2018 afscheid te nemen van Koos van Zoest.

We hebben Koos in de 3,5 jaar dat hij momenteel verbonden is aan Nieuwkoop leren kennen als een betrokken en fantastische trainer voor onze club. Na in Koos zijn 1e seizoen de overstap te hebben gemaakt van het zondag- naar het zaterdag voetbal hebben we met achtereenvolgens een kampioenschap in 4e klasse en een promotie via nacompetitie naar 2e klasse sportief zeer succesvolle jaren meegemaakt. Ook qua betrokkenheid in de vereniging bleek Koos een goede match met sv Nieuwkoop hetgeen de samenwerking tot een zeer succesvolle heeft gemaakt.

Wij wensen Koos veel succes voor de toekomst en zijn er van overtuigd dat hij in de 2e seizoenshelft samen met de huidige selectie alles in het werk zal stellen om sv Nieuwkoop te behouden in de 2e klasse. We hopen dat Koos ook dit huzarenstukje kan volbrengen, dat zou een kroon op zijn prachtige sv Nieuwkoop tijd betekenen.

Namens,

Selectiecommissie en bestuur van sv Nieuwkoop