Vrijdag 26 januari 2018: FIFA 18 toernooi

2 januari 2018 21:15

Ook gek van gamen? Ben jij die fanatieke FIFA18 speler? Doe dan mee aan het
Nieuwkoopse FIFA 18 - toernooi op de Playstation. Een topmiddag met leuke prijzen!

Vrijdag 26 januari 2018 verandert de kantine van SV Nieuwkoop in een grote ‘gamescene’.

Vanaf 17.00 uur start het Fifa 18 toernooi voor alle leden vanaf 12 jaar, inloop vanaf 16.30 uur. In een mooie toernooivorm wordt via voorrondes het veld op scherp gezet. Na de poulefase worden opnieuw mooie wedstrijden gespeeld tussen alle Europese topclubs.

Entree is € 3,50 (incl. twee consumpties), opgeven via mailadres [email protected] . Schrijf je snel in !!

Maximaal aantal deelnemers is 40, deelname is op volgorde van inschrijving.