2e Helft competitie begint met nederlaag.

20 januari 2014 10:00

Een zwaar gehavend Nieuwkoop heeft in Utrecht tegen Magreb ’90 een grote nederlaag geleden. De koploper trok met 5-1 aan het langste eind.

Magreb’90 was tijdens de eerste speelronde deze competitie ook tegenstander en won in Nieuwkoop met 2-0. Vergeleken met het team dat die wedstrijd speelde was Nieuwkoop vandaag op maarliefst zeven plaatsen gewijzigd. Oorzaak hiervan is het vertrek van een tweetal spelers, (langdurige) blessures bij zes basisspelers, een enkele speler die geschorst is en een vakantievierder.

Lees hier verder voor het vervolg>>