Ouder tegen kind wedstrijden

22 april 2018 11:45

Het einde van het seizoen komt er weer aan. Veel teams vinden het leuk om dan een wedstrijd tegen de ouders te spelen. Dat kan dit jaar ook weer gezellig.

In overleg met de kantine commissie is er dit jaar voor gekozen om hier twee dagen voor in te plannen. Op andere dagen is de kantine niet open.
De mogelijkheden zijn:

Woensdag 30 mei van 17 tot 18 uur en van 18 tot 19 uur.
Vrijdag 1 juni van 17 tot 18 uur en van 18 tot 19 uur.

Het team kan zelf een datum en tijd kiezen.

Na de wedstrijd kunnen jullie dan gezellig iets eten en drinken met jullie team in de kantine. Broertjes, zusjes en andere supporters zijn ook van harte welkom.  Jullie krijgen per team twee kannen met limonade.

Voor deze dagen hebben we ook speciale prijzen afgesproken met de kantine:

Per persoon een patat én snack voor € 2,50

Voor de drankjes zijn dit de kosten.

Koffie                    € 1,00

Thee                     € 1,00

Frisdrank              € 1,50

Bier                       € 1,50

Wijn                      € 2,00

Het zou leuk zijn als er veel teams hieraan mee doen. De leiders kunnen het team aanmelden bij Rick Pietersen via de mail [email protected]
Graag bij aanmelding vermelden; datum, tijd, aantal deelnemers en hoeveel er ongeveer blijven eten.