Statement privacywetgeving

30 mei 2018 17:15

U heeft er waarschijnlijk al veel over gehoord, de privacywetgeving is gewijzigd. De AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) is op 25 mei 2018 ingegaan. De nieuwe wet geldt ook voor sportverenigingen.

Wij willen u graag informeren dat wij er alles aan doen om uw privacy te waarborgen. Een manier om dat te doen is door u zo duidelijk en transparant mogelijk uit te leggen hoe we informatie gebruiken die we over u en/of uw kind ontvangen, verzamelen en gebruiken.

Zo hebben we een Privacy Statement opgesteld. De essentie daarvan? Er verandert niets wezenlijks aan de manier waarop we met je gegevens omgaan – want daar waren we al erg voorzichtig mee - maar we hebben wel voor u inzichtelijk gemaakt hoe we dat doen.

We hopen dat deze informatie het voor u gemakkelijker maken om te begrijpen hoe uw persoonlijke gegevens worden gebruikt binnen de vereniging en welke keuzes en controle u heeft over die informatie.

Onze nieuwe privacyverklaring is terug te vinden op de website onder Clubinfo – Reglementen.