Teamfoto's

19 augustus 2018 17:30

Rick Sinnige

Doe je haar goed, shirt recht, kousen tot aan je knieën en neem je mooiste lach mee, want alle teams gaan op de foto!

Voor op onze website willen wij de team pagina's zo leuk mogelijk aankleden. Dit willen wij onder meer doen door foto's te maken van alle teams. Tijdens het kick-off toernooi van 25 augustus zullen wij van de gelegenheid gebruik maken om de foto's te maken van de JO8, JO9, JO10, JO11 en JO13  teams. Ook de JO17-1 en JO15-1, die een oefenwedstrijd spelen, gaat op de foto. Voor die zaterdag hebben wij een schema gemaakt. De foto's worden genomen door Patrick van Koert. Mocht je niet op de teamfoto willen, geef dat dan even aan bij de trainer, dan kunnen we er rekening mee houden.

In het schema is rekening gehouden met de wedstrijden op het kick-off toernooi.

De overige teams zullen later op de foto gaan.