Wedstrijdverslagen op de site

24 augustus 2018 17:45

Om de website zo leuk mogelijk aan te kleden, willen we graag meer wedstrijdverslagen op de website zien. De redactie kan dit echter niet alleen dragen, en vraagt daarom hulp van de teams.

Voor de redactie zelf is het niet mogelijk om alle teams langs te gaan om verslagen te schrijven. Maar voor spelers, trainers, ouders en andere familie en supporters is het wel enorm leuk om over een team te lezen. Om die reden doe ik graag de oproep aan trainers en leiders van het komende seizoen om wedstrijdverslagen in te sturen. Het hoeft niet heel moeilijk of eindeloos lang te zijn. Een aantal voorbeelden staan hieronder:

-KLIK- en -KLIK-

Als teamleider hoef je het ook niet persé zelf te doen, je zou er ook iemand anders van in of rondom het team voor kunnen vragen. De verslagen kunnen gestuurd worden naar [email protected], evenals vragen hierover. Vragen kunnen ook worden gesteld via onze Facebook pagina.

Belangrijk om er bij te zeggen is dat als het team zelf geen wedstrijdverslagen in stuurt, er verder ook weinig over het team op de website zal komen. Buiten de teamfoto die door ons wordt gemaakt.

Alvast bedankt en ik hoop aankomend seizoen veel mooie wedstrijdverslagen te kunnen ontvangen.

Names de webredactie,
Rick Sinnige