Helpen bij de ontvangstdienst en kantine?

4 oktober 2018 19:45

Ronald de Jong

Bij voetbal draait het niet alleen om de spelers, trainers, coaches en scheidsrechters. Ook andere taken binnen de club zijn hard nodig en belangrijk. De ontvangstdienst en de kantine zijn dringend op zoek naar nieuwe vrijwilligers.

De ontvangstdienst is de gastheer of gastvrouw op de zaterdag. Er wordt in twee diensten gewerkt, de wisseling is om 12.30u. Als ontvangstdienstmedewerker draai je dus een ochtend- of middagdienst. Je zorgt er ‘s ochtend voor dat alle kleedkamers open en alle sloten van de doelen zijn en je vult het bord in de informatiekast in waarop de teams kunnen zien op welk veld ze spelen en in welke kleedkamer ze zitten. Dit schema maakt de wedstrijdorganisatie. Belangrijkste taak is het ontvangen van de teams en scheidsrechters en verwijzen naar de kleedkamer. Daarnaast vul je uitslagen in van de pupillenwedstrijden in de wedstrijdzaken app. Aan het eind van de wedstrijddag doe je alle kleedkamers en doelen weer op slot. Het leuke aan deze functie is dat je heel veel contacten hebt met veel mensen van binnen en buiten de vereniging.

De kantinemedewerkers werken in drie diensten: ochtend, middag en eind van de middag tot in de avond. Je helpt bij het verwerken van de bestellingen, zowel achter de bar als in de keuken. Ook bij deze functie doe je veel contacten op en werk je samen met een leuk en enthousiast team.

Wil je de club helpen bij deze taken, stuur dan een mail naar [email protected]. Inroosteren gebeurt in overleg en je wordt natuurlijk ingewerkt.