Woutje Wellness met Ex-dames 1

25 november 2018 11:15

Vrijdagavond 23 november mochten Simmer en Jur -''de scheids was als vanouds weer een stuk verdriet''- Rozema hun gewonnen kerstveilingsitem (2017) ''Woutje Wellness'' innen.

Met 15 man en vrouw sterk verschenen zij in badjas aan de start. Tijdens deze wellnessavond, georganiseerd door Woutje x Ex-dames 1, werden de deelnemers o.a. voorzien van een flitsend nagellakje, gezichtsmasker en voetenbad. Voor de ultieme ontspanning werd hier het gele goud bij geschonken en gedronken. Gezichtbehandelingen en rugmassages maakten de veilingkampioenen startklaar voor weer een match bij de Nieuwkoopse sv. Frisser aan de start kan men niet verschijnen. Ex-dames 1 wenst onze mannen en vrouwen een fijne wedstrijd!