Nieuwkoop 5 onderuit tegen koploper

3 februari 2014 22:15

Na vijf overwinningen op een rij, met uitzondering van de verloren bekerwedstrijd tegen Woerden, speelde Nieuwkoop 5 op twee februari de thuiswedstrijd tegen koploper Zoetermeer.

Dit team had tot voor deze wedstrijd slechts drie verliespunten, door een dubieuze nederlaag van vorig weekend tegen Alkmania. In de uitwedstrijd tegen dit team werd ook slechts met 3-2 verloren, na een 2-0 voorsprong te hebben gehad met enig fortuin. Maar goed, dit bood natuurlijk allemaal geen garantie voor deze wedstrijd.

Nieuwkoop 5 begon niet heel goed aan deze wedstrijd. Zoetermeer kreeg een paar mogelijkheden, maar deze resulteerden niet in een doelpunt. Nieuwkoop 5 was vooral aan de bal, maar Zoetermeer was het meest dreigend in deze helft.

Lees hier het complete verslag van Jochem Bos>>