Versterk jij ons damesteam?

5 september 2019 14:30

Rick Sinnige

Na een MO11, MO13, MO15 en MO19 hebben we nu ook een dames seniorenteam op de been gekregen. Iets waar we als club erg blij mee zijn. Echter zijn we er nog niet, want we zoeken nog speelsters die dit team willen versterken. Vanaf 20 september zal er op vrijdag getraind worden om 20:00 uur en zal er daarna gekeken worden of bij nieuwe leden het mogelijk is om het team in te schrijven voor de competitie.

Begroeten we jou binnenkort bij ons op het voetbalveld? Bij interesse kun je een WhatsApp bericht sturen naar het bestuurslid technische zaken dames/meisjes Vincent de Graaff: 06-22559552