Nieuwe scheidsrechters melden zich aan!

21 september 2019 19:15

Ronald de Jong

De aandacht deze week voor het tekort aan scheidsrechters bij SV Nieuwkoop werpt zijn eerste vruchten af. De eerste aanmeldingen zijn binnen! Wie volgt?!

Deze week hebben 5 nieuwe scheidsrechters zich aangemeld, van zeer ervaren tot volledig nieuw. En daar zijn we héél erg blij mee!

Je hebt geen ervaring nodig. We helpen met een interne korte cursus over spelregels, looplijnen en positie in het veld. Bij je eerste wedstrijden (onervaren scheidsrechters beginnen bij lage teams) wordt je begeleid door een ervaren scheidsrechter die je feedback geeft. Indelen gebeurt altijd in overleg. Komt het niet uit, dan is dat geen probleem.

Met steeds meer teams, zijn ook meer scheidsrechters nodig. Want zonder scheidsrechter, geen voetbal. En het is natuurlijk ook gewoon gezellig, en je wordt gewaardeerd door spelers en leiders/trainers. Aanmelden als vrijwilliger is heel makkelijk. Je kunt je eenvoudig aanmelden via de SV Nieuwkoop Clubapp. Klik hier voor een handleiding.