Voorlopige teamindelingen JO17 2020/21 bekend

24 mei 2020 17:00

Rick Sinnige

De voorlopige indelingen zijn bekend voor de JO17 en tevens is de begeleiding voor beide teams zo goed als rond.

De JO17-1 zal getraind gaan worden door Maurice v.d. Brink. Han Breugem zal samen met Maurice op zaterdag de begeleiding verzorgen. We zijn voor dit elftal nog op zoek naar een tweede trainer, dus mocht er iemand zijn die interesse heeft horen we dit graag. Voor de JO17-2 zullen Erik v.d. Weele en Hiddo Koornstra de begeleiding gaan verzorgen en zal Erik de jongens gaan trainen.

In overleg met alle bovenstaande personen hebben we de voorlopige indelingen gemaakt. Er vinden momenteel nog enkele gesprekken plaats met ouders en spelers m.b.t. eventuele dispensatie om zodoende voor alle leeftijdscategorieën op werkbare aantallen uit te komen. Zodoende kan onderstaande lijst nog enigszins gewijzigd worden.

De twee teams gaan ook per direct trainen in de nieuwe samenstelling. Dat zal zijn op maandag van 19:00 - 20:00 en op zaterdag van 16:00 - 17:00. De jongens uit de nieuwe O17 teams die op dit moment in de JO15-1 en JO15-2 spelen mogen daarnaast ook nog met hun oude team meetrainen op donderdag van 18:00 - 19:00.

JO17-1:

Esselink Sem