Succesvol eerste seizoen met nieuw vrijwilligersbeleid

10 juni 2020 16:00

Dit voetbalseizoen zijn we gestart met ons nieuwe vrijwilligersbeleid. En dit was zeker succesvol: de opkomst voor de ingeroosterde verenigingstaken was maar liefst 85% en daar zijn we als vereniging supertrots op. We willen vanaf deze plek alle ouders, leden en overige vrijwilligers enorm bedanken voor de samenwerking en inzet. Samen hebben we dit gedaan en gaan we dit ook komend seizoen weer voortzetten.

Het heeft duidelijk een positief effect op de hele vereniging: Er zijn initiatieven ontstaan voor nieuwe verenigingsfuncties, meerdere nieuwe scheidsrechters opgestaan en de kantinecommissie is uitgebreid met twee personen.

Ook zijn er nieuwe commissies geboren: De Welkomstcommissie, de Sport Schoon Commissie en de Toernooicommissie is op dit moment in oprichting

Kortom, dat hebben we met z’n allen voor elkaar gekregen. We gaan komend seizoen op dezelfde wijze verder. Check nu alvast je vrijwilligersinstellingen in ‘Voetbalassist’ of al je gegevens nog kloppen.

Kleine tip; Bij de ontvangstdienst kunnen ze ook nog wat handen gebruiken.  En jullie kennen de slogan inmiddels wel en effectief is deze zeker; Meer Samen, Samen Meer! Voor meer informatie over het vrijwilligersbeleid en de vrijwilligersmodule van Assist verwijzen we je door naar onze site. Voor vragen kun je altijd contact opnemen via [email protected]

Er is in korte tijd, na de oproep, al versterking gevonden voor de wedstrijdorganisatie! Waarvoor dank!