Goed nieuws m.b.t. ons vrijwilligersbeleid

12 augustus 2020 20:00

Rick Sinnige

Vorig jaar zijn we gestart met ons nieuwe vrijwilligersbeleid. Dit jaar maken we het nog een stapje makkelijker: je kunt jezelf tot 1 september zelf inroosteren voor de dienst(en) die je in de eerste seizoenshelft wilt draaien. Hierna gaan de commissies de leden, of ‘ouders van’ inroosteren.

Hierbij in het kort de uitleg van ons vrijwilligersbeleid vanuit onze visie MEER SAMEN, SAMEN MEER:

Je kunt kiezen voor een vrijwilligersfunctie, hierover kun je in overleg kiezen welke functie er bij je past en je hebt veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Bij het bestuur is je functie kenbaar.

Degene (ouders van leden <18 jaar, of de leden zelf) die geen functie gekozen hebben worden ingeroosterd voor  de verenigingstaken voor 10 uur=punten per seizoen. Je wordt ingeroosterd voor bar- keuken- of ontvangstdienst. Het ingeplande rooster is in te zien via de website, clubapp en de schermen in de hal en kantine.

Nieuw dit seizoen is dat je jezelf op bepaalde data kunt inroosteren. Doe dit voor 1 september, hierna sluiten we deze optie en gaan we vanuit de commissies inroosteren. Uiteraard krijg je een email en een herinnering voor de dienst waarop je bent ingedeeld.

Het volledige Vrijwilligersbeleid en de Instructie van de Clubapp en de Handleiding zelf inroosteren Clubapp vind je op onze website.

Heb je nog niet eerder in de keuken of achter de bar gestaan, vraag het je mede vrijwilligers of bekijk het handboek in de bijlage. Deze is ook achter de bar te vinden!

Is de ontvangstdienst nieuw voor je, stuur dan een email naar de vrijwilligerscommissie en er wordt contact met je opgenomen om je in te werken.

Heb je nog vragen, stuur dan een email naar [email protected]