SV Nieuwkoop is Supporter van Schoon en doet mee aan 'The World Clean Up Day'

31 augustus 2020 18:30

Rick Sinnige

Tijdens de kick-off van dit voetbalseizoen is het al verteld: SV NIEUWKOOP IS SUPPORTER VAN SCHOON! Dit houdt in dat wij voor de vereniging verschillende containers hebben gekregen om afval gescheiden te sorteren en op te laten halen.

Het is goed voor het milieu en het scheelt de vereniging geld, omdat er veel minder restafval is. Als tegenprestatie heeft de gemeente ons gevraagd om de omgeving van onze accommodatie schoon te houden van zwerfafval. Wij hebben prikstokken en ander materiaal tot onze beschikking gekregen om dit op een goede manier te kunnen organiseren. Wij vragen één of meerdere teams t/m O13 om zich aan te melden om op onderstaande data en een rondje sportveld te doen met de prikkers. Een leuke teambuildingsactiviteit dat nog geld oplevert ook!

Schoonprikken omgeving SV Nieuwkoop:

* 19 september
        * 10 oktober
        * 7 november
        * 12 december
        * 30 januari
        * 6 maart
        * 10 april
        * 22 mei
        * 19 juni

Aanmelden kan bij de Sport Schooncommissie van onze club:

Danielle Stigter, Mirjam Kennis of via de leiders of trainers van de teams.

We trappen af op: 19 SEPTEMBER tijdens de WORLD CLEANUP DAY. Hier doen wel 180 landen aan mee! Dit lijkt ons een mooie manier voor de Kick-off van ons Sport Schoon-project. Kom je ook helpen om de omgeving van het sportpark schoon te prikken? Je hoeft niet met je complete team te komen, iedereen is welkom. Na afloop is er voor iedereen die zijn handen uit de mouwen gestoken heeft een lekker patatje!

19 SEPTEMBER VAN 14.00 - 15.30 UUR.

Wij rekenen op een grote opkomst!

SPORT SCHOON COMMISSIE SV NIEUWKOOP

Danielle Stigter ([email protected])
Mirjam Kennis ([email protected])