Bep Balvert 80 jaar!

3 november 2020 10:15

Rick Sinnige

Bep Balvert is afgelopen vrijdag 80 jaar oud geworden!

Bep mag zich nu de tweede 80-er van de huidige Groen en Velden ploeg noemen, al zul je aan Bep nog niet merken dat hij die leeftijd heeft bereikt. Wekelijks zet hij zich nog volle bak in voor zijn cluppie. Bep zet zich in voor de timmerklusjes en het onderhoud en zit al bij de Groen en Velden ploeg sinds de kantine afbrandde. Bep loopt al zo'n 60 jaar mee bij de club en heeft onder meer geholpen met het bouwen van de oude kantine en het herbouwen van de kantine na de brand. Het is niet voor niets dat zijn bijnaam bij zijn maten van Groen en Velden 'Bep de Bouwer' is. En Bep heeft het nog altijd naar zijn zin bij de Groen en Velden ploeg, zo zei hij vorig jaar in een interview (klik -hier- om die te lezen). "Je hebt hier sociaal contact met elkaar, het gaat 80% van de tijd over voetbal. We kunnen net zo goed geen trainer nemen, want we hebben er hier genoeg zitten."

Bep, nog van harte gefeliciteerd en we hopen je nog vele jaren bij onze club te zien!

Bep_Balvert.png