70 zonnepanelen gelegd op dak van SV Nieuwkoop

21 december 2020 14:45

Rick Sinnige

Het plaatsen van de zonnepanelen is al enige tijd een wens van de club. Dankzij de bijdragen van de Vrienden van SV Nieuwkoop, het Rabobank coöperatiefonds en sponsoracties van de jeugd konden de 70 panelen op maandag 7 en dinsdag 8 december worden geplaatst door ST/Warmte. Onze dank gaat uit naar iedereen die een bijdrage heeft geleverd om het aanschaffen van de zonnepanelen mogelijk te maken en daardoor ook de club een stuk 'groener' te maken!

Afbeelding kan het volgende bevatten: gras en buiten Afbeelding kan het volgende bevatten: gras, lucht, boom en buiten
Afbeelding kan het volgende bevatten: buiten
Afbeelding kan het volgende bevatten: lucht en buiten

Word jij ook lid van de Vrienden van SV Nieuwkoop? Neem vooral eens een kijkje op de pagina die we speciaal voor onze vrienden hebben aangemaakt: https://www.svnieuwkoop.nl/249/vrienden-van-sv-nieuwkoop/