Kerstgeschenk aan Businessclub leden als dank voor hun steun

21 december 2020 18:15

Rick Sinnige

Het is voor zowel SV Nieuwkoop als alle ondernemers een zwaar jaar geweest door de coronacrisis. Ondanks dat gegeven zijn de leden van de businessclub ons trouw gebleven en daarvoor zijn we hen zeer dankbaar. Als dank voor de steun en een hart onder de riem hebben we naar alle leden van de businessclub een wijnpakket gestuurd met twee SV Nieuwkoop mondkapjes.

Onderstaand de brief die aan alle leden van de businessclub is gestuurd.

Geacht lid van de Businessclub SV Nieuwkoop,

We zijn bijna toe aan het afsluiten van het bizarre jaar 2020. Een jaar van zorgen om onze gezondheid en die van de mensen om ons heen als gevolg van de Corona pandemie. Een jaar waarin allerlei maatregelen zijn genomen om het virus terug te dringen met veel impact op onze persoonlijke levens en ingrijpende gevolgen voor bedrijven.

Ook het verenigingsleven is vol geraakt door allerlei beperkingen. Het seizoen 2019-2020 werd eerder beëindigd en het lopende seizoen is eind oktober stilgelegd. Onze kantine, voor velen een 2e thuis, is al geruime tijd gesloten. Wie had dat kunnen denken toen we woensdagavond 4 maart nog een gezellige, informatieve en zeer smaakvolle avond hadden met al onze leden van de Businessclub bij Restaurant Mandarin.

Wij zijn ons bewust dat u sinds die tijd als ondernemer voor grote uitdagingen bent komen te staan en dat dit tot op de dag van vandaag veel van uw ondernemerschap vraagt. Meer dan voldoende reden om u een hart onder de riem te steken met bijgaande geste. Daarmee bedanken wij u ook voor de onverminderde steun en betrokkenheid bij onze club.

Deze geste geeft u de gelegenheid de nare smaak van afgelopen jaar een beetje ‘weg te spoelen’ en als u zich in de openbare ruimtes begeeft onderscheidend beschermd te zijn met ons eigen SV Nieuwkoop-mondkapje.

Wij wensen u, ondanks de beperkingen, gezellige en smakelijke feestdagen en een gezond en voorspoedig 2021! We hopen dat we snel de eerste stappen kunnen zetten op weg naar normaal en elkaar weer regulier kunnen ontmoeten.

Met sportieve groeten,

Businessclub SV Nieuwkoop