Heel SV Nieuwkoop bakt!

17 februari 2021 14:30

Rick Sinnige

Bak je mee!? A.s weekend start Heel SV Nieuwkoop bakt!

Maak een foto van je bakkunsten en stuur deze via WhatsApp naar Rick Sinnige (06-37377405). Hij plaatst deze foto op de Facebookpagina van SV Nieuwkoop, waarna er 24 uur lang geboden kan worden op jouw baksel. Het hoogste bod wint uiteindelijk de taart en het geld dat het oplevert komt ten goede aan onze club.

Win-win situatie!

Duo-voorzitter Adri Balvert staat al in de keuken om voorbereidingen voor zijn bakkunsten te treffen (zie foto onder) en duo-voorzitter Mark Cornelissen trapt a.s. zaterdag 20 februari af en bakt zelfs 2 taarten. De allereerste taart wordt aangeboden aan onze mannen van de Groen & Boenploeg die ondanks de impact die Corona op hen had toch zijn blijven doorgaan met bijhouden en verbeteren van onze accommodatie!

De andere taart zal (net als die van de overige bakkers) aan de hoogste bieder worden verkocht. Je bod op deze taart kun je al doen onder de aankondiging op ons Facebookkanaal. Deze kavel sluit zaterdagochtend om 10.00 uur. De taart wordt later op de ochtend bij de hoogste bieder afgeleverd.

Kleine lettertjes: Diegene die bakt bezorgt; bezorgen alleen in het groene hart. Betaalverzoek volgt vanuit de club.

Naast bovenstaande initiatief staan we altijd open voor andere leuke initiatieven om de club in deze lastige periode te helpen dus mochten er goed ideeën zijn, meld je, steek je handen uit de mouwen en help onze club!

Adri_Balvert.png