John Breedveld overleden

16 maart 2021 19:45

Rick Sinnige

Deze week bereikte ons het droevige nieuws dat onze vrijwilliger John Breedveld plotseling is overleden. John meldde zich enkele jaren geleden spontaan aan als vrijwilliger.

Wij hebben hem leren kennen als een vriendelijke man die altijd bereid was een extra dienst te draaien als dat nodig was. Serieus en strikt was hij ook, want toen hij zich aanmeldde als vrijwilliger had hij een sollicitatieformulier, CV en Verklaring omtrent Gedrag bij zich. Zijn keukendienst startte hij altijd ruim op tijd zodat hij kon zorgen voor een schone werkomgeving. De keuken moest schoon zijn en als dat niet zo was liet hij dat weten. En zo hoort dat ook in een keuken!

Het mag duidelijk zijn dat we een fijne en belangrijke vrijwilliger moeten missen. Wij wensen de familie sterkte toe in deze periode.

Namens het bestuur

John_Breedveld.jpg