Vijfhuizentoernooi gaat niet door; alternatief toernooi op komst

20 april 2021 11:00

Rick Sinnige

Dit jaar was het de bedoeling dat we het Vijfhuizentoernooi weer nieuw leven in gingen blazen. We hadden grootse plannen om er een mooi feest van te maken voor onze jeugdteams van de JO8 tot en met de JO15 en de MO11 tot en met de MO15. Leuke activiteiten, mooie aankleding van het sportpark, een fotograaf om alles vast te leggen en een feest om het geheel af te sluiten.

We hebben diverse verenigingen uitgenodigd  en een nog groter aantal verenigingen had zich aangemeld. Voor alle teams hadden we mooie tegenstanders van hoog in Noord-Holland, diep uit Zuid-Holland, Utrecht en Flevoland. Zelfs voetbalscholen hadden zich aangemeld. Deste teleurstellender is het dat we dit seizoen toch nog moeten overslaan. We laten ons echter niet uit het veld slaan en zijn nu al bezig met hoe we het volgend jaar nog mooier kunnen gaan organiseren.

Dit jaar dus geen Vijfhuizen toernooi met hemelvaart, maar wel een ander initiatief vanuit de vereniging; een mix-toernooi voor de hele jeugdafdeling van de JO7 tot en met MO19 met alle jongens en meiden daartussen. Hierover later meer!

Wij wensen jullie allemaal nog heel veel voetbalplezier voor het komende jaar en zien jullie graag op het volgende Vijfhuizen toernooi in 2022 op Hemelvaartsdag.

Patrick en Marco
Toernooicommissie