Het SV Nieuwkoop Hemelvaart Mixtoernooi!

21 april 2021 9:45

Rick Sinnige

Helaas. We hadden er zo op gehoopt dat dit jaar eindelijk weer het Vijfhuizentoernooi georganiseerd kon worden. Maar de coronamaatregelen gooiden helaas roet in het eten. We hadden ons verheugd op leuke wedstrijden tegen andere clubs en een mooi feestje er omheen.

Snel na het afblazen van het Vijfhuizentoernooi werd het SV Nieuwkoop Hemelvaart Mixtoernooi op poten gezet. In korte tijd is er een organisatie opgezet en al veel geregeld. Wat houdt het precies in? Alle jeugdteams worden in acht groepen opgesplitst en binnen een groep ga je een mixtoernooi spelen op de dag dat we eigenlijk het Vijfhuizentoernooi zouden organiseren (donderdag 13 mei, Hemelvaartsdag). Hiervoor kijken we uiteraard naar leeftijd. Op die manier hebben we toch een leuke activiteit voor onze jeugd!

Maar die mixtoernooitjes hebben we toch al vaker gespeeld? Dat klopt. Maar nu gaan we voor de prijzen, want het wordt een echt toernooi waarbij je vol voor de winst gaat voetballen. De winnaars van alle poules krijgen zelfs een mooie medaille, die speciaal voor dit toernooi is ontworpen. Daarnaast zal de kantine naar buiten worden gehaald middels een stand, waardoor onze jeugd na het voetballen eventueel iets lekkers kan kopen en zo de club een steuntje in de rug kan geven.

Samen met de hele vereniging gaan we er een feestje van maken! We zien je graag donderdag 13 mei op het veld!

Meer informatie, zoals tijdstippen van de toernooien, volgt spoedig via website/social media of via de trainers/leiders. Uiteraard organiseren we het toernooi met inachtneming van de geldende coronamaatregelen. (Let op! Afhankelijk van de coronamaatregelen kan het zijn dat toeschouwers/ouders nog altijd niet welkom zijn op het complex).

Met vriendelijke groeten namens de organisatie van het Hemelvaart Mixtoernooi

Rick Sinnige