Geslaagde dag op het NK voor MO15-1 en MO15-2

28 juni 2021 9:45

Zondag stond het NK in Valkenswaard op het programma voor de MO15-1 en MO15-2.

Daar aangekomen kwam de Nieuwkoop invasie het sportpark opgelopen en meldden we ons bij de organisatie.

Verslag van de MO15-1
In de poulefase speelde de MO15-1 de volgende wedstrijden:
SV Valkenswaard 4-0 winst
DSO 0-0 gelijkspel
De Meern 1 2-1 winst

Daarmee werden we 2de in de poule De volgende tegenstander werd kloetinge. Een erg goed spelende ploeg dat verdiend won met 2-0. De laatse tegenstander was De Meern 3. We sloten de dag af met een mooie 2-0 overwinning wat ons de 7de plek op het toernooi opleverde.

Een super leuke dag gehad met de meiden en met de meiden van de 15-2

We hebben Nieuwkoop goed op de kaart gezet met de sportiviteitspijs waar we als 2e en 3e geëindigd waren.

Op de terugweg de MC in Best nog even onveilig gemaakt en als een soort partybus met dansende en zingende speelsters in het middenpad reden we terug naar huis. Een zeer geslaagde en gezellige dag.

Verslag van de MO15-2:
Hoge temperaturen en pittige tegenstanders die spelen in de hoofdklasse en 1e klasse en duidelijk allemaal 2e jaars MO15 waren.

Toch bleven we elke wedstrijd goed op de been, ook al verloren we onze 3 poule wedstrijden. De wedstrijd tegen Boxtel had zeker in ons voordeel moeten uitvallen. Zeker met de steun van onze MO15-1 op de tribune, die een zeer irritante fan van Boxtel konden overtreffen met hun aanmoedigingen.

De wedstrijd voor plek 13 tot 16 werd gewonnen met 2-0 van RKDEO, waardoor we uiteindelijk 14e eindigden. Een mooie prestatie omdat het met deze tegenstand en temperatuur zwaar was. Het was leerzaam meiden... jonger zijn, fysiek minder zijn en dan ook nog tegen 1 of 2 niveaus hoger spelen is niet makkelijk. Wees weer trots op jullie eigen prestatie.

We willen ook de meiden van de MO15-1 feliciteren met de 7e plek.

We hebben een gezellig toernooi met elkaar gehad en een gezellige busrit waarbij de prestatie van dat andere Oranje minder belangrijk was. Dank voor jullie aanmoedigingen en speciale dank voor de 3 keepsters die bij ons meededen.

Jonathan bedankt voor het sturen 🚍
Sandra bedankt voor de ijsjes 🍦
Michael en Angelique bedankt voor de ballen ⚽️
Het was een geslaagde dag ⚽️😀